• تلفن02188853922
  • آدرستهران،میدان ولیعصر ساختمان ایرانیان واحد 6
  • تلفن02188853922
  • آدرستهران،میدان ولیعصر ساختمان ایرانیان واحد 6

بر اساس گزارش بهمن‌ماه شاپرک / سپ فاصله خود را با رقبا بیشتر کرد

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با سهم ۲۱/۳۵درصدی از سهم تعداد کل تراکنش­‌های بهمن‌ماه، فاصله خود را با رقبا بیشتر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، طبق گزارش بهمن‌ماه شاپرک، سپ با سهم ۲۱/۳۵درصدی از تعداد کل تراکنش‌های انجام‌شده، بالاترین سهم را در بین شرکت‌های پرداخت الکترونیک به خود اختصاص داد و با افزایش ۲۰درصدی نسبت به ماه گذشته، فاصله خود را با رقبا بیشتر کرد.

گزارش بهمن‌ماه شاپرک حکایت از بیشتر شدن فاصله سپ با رقبا دارد. طبق این گزارش، پرداخت الکترونیک سامان دارای سهم تعداد تراکنش‌های کارت‌خوان به میزان ۲۱/۰۱ درصد و پوشش ۳۵/۷۸ درصد تعداد تراکنش‌های موبایلی است، همچنین رتبه نخست پرداخت الکترونیک با سهم ۲۱/۳۷درصدی از بازار تراکنش‌های خرید را از آن خود کرده است. این گزارش در ادامه از بازار مبلغی تراکنش‌های اینترنتی و پوشش ۳۳/۸۶درصدی در بین شرکت‌های پرداخت الکترونیک و حفظ جایگاه نخست، همانند ماه گذشته نوید می‌­دهد.

سپ با پوشش ۴۰/۹۴ درصد از سهم بازار در بخش ابزار پذیرش موبایلی سهم عمده‌ای از بازار مبلغی تراکنش‌های این ابزار را باقدرت پشتیبانی می‌کند.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش از نظر سهم مبلغی پذیرش کارت‌خوان فروشگاهی و تعداد تراکنش‌­های ابزار پذیرش اینترنتی در رتبه دوم قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *